Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Άγγελοι

Τα νέα μεταξύ μας κυκλοφορούν με την ταχύτητα της αστραπής. Δεν μου έκανε λοιπόν ιδιαίτερη εντύπωση όταν τους είδα επάνω στο γραφείο μπροστά μου. Κατάλαβα αμέσως. Άλλωστε έχουν τον τρόπο τους να σε κάνουν να καταλαβαίνεις αμέσως παρόλο τα ελλιπή χαρακτηριστικά τους.
"Ναι. Είναι αλήθεια" παραδέχτηκα εννοώντας την δημιουργία του blog . Δεν χρειάστηκε κάτι περισσότερο. Κοιτάχτηκαν με νόημα, (η αλήθεια είναι πως όταν αναφερόμαστε στην όρασή τους, στην  ομιλία τους, στην ακοή τους, στην ουσία εννοούμε ένα κράμα συναισθημάτων τα οποία αντικαθιστούν όλα τα παραπάνω). Έπειτα κοίταξαν προς τη μεριά μου.
"Δεν έχω μαζί μου τη φωτογραφική" ψέλλισα προσπαθώντας να απολογηθώ.
Πήρα στα χέρια μου το κινητό και χρησιμοποίησα την μηχανή του.
"Αύριο θα φέρω την φωτογραφική για να τους φωτογραφίσω" σκέφτηκα. 

-----------------------
Photo:
Άγγελοι.  (Διαστάσεις: 11cm x 7cm)
Εκφράζουν Συναισθήματα, μεταφέρουν ευχές με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Παρόλο τα ελλειπή χαρακτηριστικά των προσώπων τους τα συναισθήματα που εκπέμπουν και που προκαλούν είναι καταπληκτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου